Bi oğlum bş kızım var, oğlum 2 yaşını 3 ay geçti kızım 3. Ayına girecek. Oğlum asla durmuyor asla. Ve kızmaya başladım istemsiz gerçekten sanki ne yapsa batıyor gibi geliyor biraz daha sakin olsun istiyorum daralıyorum ailem kimse yok yakınımda. Tek başımayım eşim asla anlamıyor, ve öyle büyük bi desteği de olmuyor bazen oğlumu alıp çıkıyor kahvaltı falan hazırlanacaksa da kızımı tutuyor neyi yapma dersem gözüme baka baka yapıyor ne yapacağımı bilmiyorum gerçekten çok bunaldım