Merhabalar , annem için kardiyoloji doktoru araştırıyorum. 2 damarında %95 oranında tıkanıklık var. 20 gün önce anjiyo oldu stent takıldı. Diğer damar için de 2 gün önceye randevu vermislerdi ancak doktoru damarının çok ince olduğunu hastane kardiyoloji doktorları olarak bu işlemin riskli bulduklarını belirtip taburcu etmisler. Ve sonrasında da göğüs ağrınız olursa hemen geliyorsunuz işlem yapcaz demisler ancak bana sacma gelen madem göğüs agrısı oldugunda islem yapılcak niye 2 gün önce yapmadılar orda olmadığım icin soramadım. Simdi başka doktor arayışındayım. Tanıdığım doktor arkadaşlarım üniversite hastanelerinden özellikle profesörlerden randevu bulmamı önerdi ancak Ege Üniversitesinden bir türlü randevu alamıyorum arıyorum açmıyorlar. Varsa öneriniz yazarsanız cok sevinirim