Linaamom 27 aylık kızım Mamayı bıraktım bkaç ay oldu bazen akşamları yemek yemeden yatıyor sonra gece acıktım diyor süt istiyor bir kaç gündür markette satılan organik sütlerden yapıyorum biberona sizce zararı olur mu siz paket süt kullanıyor musunuz
SevimliHayaletCasper Linaamom her akşam vermeyin ki bağımlılık yapmasın. En fazla haftada 2. Meyve falan verebilirsiniz yatmadan. Dişlerini de mutlaka fırçalayın
livanurvealpinannesi61 Linaamom ben mama verdim oğluma. Süt sağlıklı değil. Birçok zararı var. Oğlum 3.5 yaşında hiç inek sütü vs vermedim.
sumeyyeuzuun_ Linaamom bence paket süt vermeyin ne kadar organik olursa olsun varsa anne sütü verin yoksa mama verin.
Linaamom Snowglobe evet bazen yemek yemek istemiyor bezen meyve de yemiyor yemek konusunda zor bir çocuk haliyle gece acıkıyor her gün olmuyor tabi ama arada veriyorum bazen salmak daha iyi oluyor sanırım üstüne düştükçe ayrım yapıyor çocuk da
livanurvealpinannesi61 Linaamom mama ile süt arasında çok fark yalnız. Mama kemik erimesi iştahsızlık kabızlık reflü demir ve kalsiyum eksikliği geniz eti büyümesi yapmıyor. Ama süt geniz eti büyümesi kemik erimesi iştahsızlık kabızlık reflü demir ve kalsiyum eksikliği yapıyor malesef. Arada çok fark var
Linaamom sumeyyeuzuun_ anne sütü kalmadı ki🤣olsa verirdim kız 27 aylık bi de zaten her gün içmiyor yemek yemediği zamanlarda
Snowglobe Linaamom bizimde öyle iştahsızdı ama düzelir düzenli saatlerde yesin ısrarla yemek koyın önüne eninde somumda pes ediyolar
tazeanne290424 Linaamom Bilgim yok öncelikle bunu söyleyeyim ama bence artık büyümüş çocuğunuz yemek yemediği zamanlarda vericem demişsiniz bence verin çok kasmaya gerek yok diye düşünüyorum bence herşeye alışmalı sürekli olmadığı sürece verilir bence
88472 Ben oğluma her akşam yatmadan önce bir bardak ballı süt iciriyorum. Köy sütü veya paket süt hangisi varsa farketmiyor. Doktorumuz bir bardağı geçmeyecek şekilde süt icirebilirsin, hatta gece rahat uyur demişti.
Linaamom 88472 yok 1 bardak kadar bile içmiyor canım her gün de değil arada yemek yemeyince gece uykuda bseyler yediremeyeceğim için mecburen süt veriyorum
Linaamom livanurvealpinannesi61 doğrudur canım doktor öyle söylemişti herkes bsey diyor benim de kafam karıştı valla
Linaamom livanurvealpinannesi61 bir de her gün içmiyor zaten canım yemek yemeden uyuduğu zamanlarda 1 bardak bile etmez yani içtiği
momzayn livanurvealpinannesi61 şöyle söyleyeyim büyük oglum ne meme emdi nede mama yedi 6 aylıktı inek sütü içmek zorunda kaldı şuan 3 yaşında ve bagışıklı cok güzçlü iştahsızlıgo yok 5 ay önce tahlil veridigimizde yine cinko demir tüm vitaminler olması gerektigi gibi hiç sıkıntı yaşamadım gece yatarken içiyor suan tabi Geniz eti büyümesi va yaşamadım ama ablamın cocugu anne sütü kullandı inek sütü hiç içmedi ve geniz eti aldırdı Ben bu tarz şeyleri süte baglamıyorum
88472 Linaamom bence için rahat olsun, alerjisi yoksa bir sıkıntı olmaz inşaallah, ben uzun zamandır süt iciriyorum, iki hafta önce tüm değerlerine bakıldı ve mükemmel çıktı çok şükür. Doktorumda icirebilirsin sıkıntı olmaz diyince bende iciriyorum
Snm1234 Linaamom iştahını kesmezse bence kalitesinden emin olduğunuz sütten verebilirsiniz. Benim oğlum 2 yaşında şişe süt veriyorum bazen sade kefire meyve ve bal koyup blender dan geçirip veriyorum
Linaamom Snm1234 bak o da mantıklı canım kefiri sade içmiyor ama meyve koyup blendr edebilirm bizimki çok seçici işte