nazlik eğer kendini kötü hissedersen bunalıma girecek gibiysen mutlaka dışarı çık hatta bunlara gerek bile yok hava almak için dahi olsa çıkmanı tavsiye ederim bebeğinle bile çıkabilirsin , ben 40lı tabirine çok inanmadığım için sanırım bilmiyorum hiç umursamadan çıktım hala çıkıyorum ki iyi ki çıkmışım☺️