Ben tam 16 aylıkken kızımın odasını ayridim yanimda anne yani beşiğinde yatıyordu oraya büyük yere yakın Montessori yatak aldım önce gündüzleri yatırdım gündüz uykusunda zaten çabuk adaptasyon sağlayan bir bebekti çok şükür, emmeyi 13 aylıkken kesmiştim emmeyi kesmeseydik belki ayiramazdim. Bir hafta sonra artık gecede yatırdım başlarda tereddut ediyordum ya duymazsam çocuk uyanırsa diye ama anne içgüdüsu diye bir gerçek var tık dese çocuk uyanıyorum su veriyorum geri yatıyor.. hiç korkmayın yapacağınız en güzel mantıklı şey olacaktır bir süre sonra uykusuda düzene giriyor artık geceleri bir defa uyanıyor kızım şuanda 23 aylık çok şükür. Hiç tereddüt etmeyin bence şuan ayırmaya çalışsam ayiramazdim aklı eriyor cunku