Atssssss000 yenidoğanı da 1 yaşinda olanı da alamaz. 6 veya 7 yaş olması lazım babanın velayet açması için. Yüz kızartıcı durumunuz yoksa raporlu psikiyatrik vaka falan değilseniz zaten talep edemez. Maddi durumunuz kötüyse bunu öne sürerse bakamıyor falan diye nafaka artırımı talep edersiniz.