sematurk merhabalar bizde devlette yaptık ürülojiye gittik gün verdi 1 ay sonra gittik 5 dakikada olduk geldik sabah oldu eve geldik 3 saat sonra az huysuzlandı çiş yakıyordu ikinci gün hafif üçüncü gün bitti gitti çok şükür iyi ki yaptırdık devlette gayet iyiydi sünnetine babasıyla girdik yanındaydık güle oynaya sünnet oldu yavrucağım😂