dogaammm Kızlar 17 günlük bir bebeğim var. 3.415 kilo doğmuştu. Bugün kontrolümuz vardı 3.540 kilo olmuş. Doktor az kilo almış ama endişe edilecek bir durum yok dedi. İster istemez kendime sıkıntı yaptım. Böyle bişey yaşayan oldu mu aranızda
Miracinannesi_ dogaammm olmasi gerekeni almis ilk bir hafta kilo veriyorlar 15 günde doğum kilosuna ulaşması gerekiyor
ilenalemin dogaammm kız doğum kşlosuna ulaşmış işte.benim 20 günlüktü doğum kilosunun bile altındaydı.şimdi gayet iyi.
dogaammm Miracinannesi_ evet araştırdığımda ben de bunu anladım. 2 gün önce sağlık ocağı ayni şeyi dedi fazla önemsememistim. Bugün doktor da aynı şeyi söyleyince kafama taktım. Yani madem bu doğal niye az almis deyip insani vesveseye sokuyorlar anlamıyorum
Miracinannesi_ dogaammm asil bundan sonra kilo alımı baslayacak için rahat edecekse ayını beklemeden haftaya tekrar kilosuna baktirirsin canım
Miracinannesi_ dogaammm ben almıştır diye dusunuyorum icini ferah tut bol bol emzir canım sağlıkla büyüsün inşallah
dogaammm ilenalemin yaaaaa öyle mii. Ben de hep olumlu düşünmeye çalışıyorum zaten böyle şeyler duyunca için rahatlıyor 🤗
ilenalemin dogaammm öyle vallahi benimkine sağlık ocagındaki hemşire topuk kanı alırken inşallah bi sıkıntı çıkmaz bu bebek çok zayıf hiç hareket edemiyor demişti.şimdi aynı hemşire maşallah ne kadar hareketli diyor