irakm06 Deniz001 Arçelik’in 10 kg luk makinesini yaklaşık 2 senedir kullanıyorum çok memnunum. Sadece kazanı büyük bebek kıyafetleri küçük olduğu için (ağırlığı az kalıyor) bazen hafif nemli bırakabiliyor. Diğer markalarda aynı durum var mıdır bilemiyorum. Çevremde herkes Arçelik kullanıyor
Deniz001 Bayancorek irakm06 ecib Sinemm68 Deletedmom_119 merrv26 Teşekkür ederim, çamaşır makinem Bosch marka aynı marka kurutma geçiyordu aklımdan ama biraz daha yüksek fiyat olarak aklım karıştı açıkçası
Nisann0601 ecib benimde altus ama siyahlari solduruyor sizinkide oylemi, dolap kuruluğunu kullaniyrm hep
merrv26 Deniz001 profilo benimkide memnunum kuru çıkartıyor dolap kueuluğunda küçülttüğü bişeyi görmedim daha 1 sene oldu
Sinemm68 Deniz001 söylenenler arasında yorumlara bakıp uygun fiyatlısını seçebilirsiniz gönlünüze göre olsun
babyyyy1 Deniz001 benimde çamaşır makinem bosch kurutma makinem Regal ikisinden de çok memnunum kurutma makinesi asla nemli çıkarmıyor küçülme yapmadı kesinlikle regale bakmanı öneririm
irakm06 Deniz001 benim çamaşır makinem de bosch ve ben de kurutma alırken açıkçası onunkine o kadar para vermek istemedim 🤷🏼♀️ hem daha yüksek kilolusunu aldım, hem de daha uyguna geldi. Çamaşır makinemin de üzerine gayet de koydulr 😁
Metinatlas Deniz001 Hoover bizimki Uygun fiyata aldık diğerlerine göre ve ben cok memnunum cok pratik