fatmadereninannesi Selam kızlar, kızım 7.5 aylık oldu pazartes işe başlıcaamm evde bakıcı ablamız ve babaannemizle kalacak ama aşşırıı stresliyiiimm 😵💫 siz nasıl başladınız ?
kivircikkannesi fatmadereninannesi Kızım 11 aylıkken başladım. Annem baktı, çok zor olmadı bizim için.
denizalismom fatmadereninannesi ayın 22 sinde başlicam . 5 aylık oldu. Kayınvalidem gelip bakacak yarım gün çalışacam. İnşallah çok zorlanmayız 🥹
ads0210 fatmadereninannesi Eylül’de bende baslicam, 8 aylık olmuş olacak kızım. Gözüm doluyor düşündükçe nasıl olcak nasıl bırakıp gidicem onu 😞
27071003 Ben de eylülde başlıyorum , bebeğim 18 aylık olmuş olacak. Bizim de bakıcımız ve annem olacak inşallah.. ben de çok stresliyim çalışan annelerimiz nasıl atlattınız ilk zamanlar özellikle ne yaptınız ?
cicegimcicekdogurmus 3 ay 10 günlüktü başladığımda ilk hafta zor oldu sonrasında alıştım. Şuan iyiki başladım diyorum. Size tavsiyem eve kamera alın özlediğinizde izlemek için
Zack48 fatmadereninannesi 4 aylıkken başladım annem bakti 7 aylıkken annem gitmek zorunda kaldı bakıcı ablamiz ve eşim vardiyaya geçti dönüşümlü baktılar çok şükür şimdi 1 yaşında aynen devam edicez
Asyaveannesi04 fatmadereninannesi 4.5 aylıkken başladım annem, kayınvalidem yanındaydı şimdi 2.5 yaşında oldu bile kendinizi boşuna strese sokmayın zaman çok çabuk geçiyor
Bebegim3535 fatmadereninannesi kızım 6 aylıkken başlamıştım. Oğlum 9,5 aylık olacak önümüzdeki ay başlayacağım bende.