Benim bebeğimde 7 aylık. Meme reddi doğduğundan beri vardı. 1 aydır formül mama içiyor. Tamamen bıraktı memeyi, bende çok direndim sağımlar, ayakta emzirmeler, pilates ve topları. Ama yok 1 hafta güzel emiyorsa 2 hafta zorla emiyordu. Ama n son sadece gece emmeye başladı gündüz asla emmedi. İdrarı pembe gelmeye başlayınca mama verdin ne yapayım 🤷🏻♀️ banada büyüklerimiz ay emseydi tüh filan dediler en son dedim sanki siz 3 yaşa kadar emzirdiniz. Ben kendim 6 ay emmişim. Ananem 3 aylık bırakmış emmemiş çocukları, babaannemde keza yaşamış. Zaten zor bi süreç geçirdik çok çabalıyoruz anneler olarak. Birde boş boş konuşuyorlar ay tüh emseydi vs. Kötü niyetle elbette değil ama annelere zaten bildiği bi şeyin söylenmesi çok gereksiz. O yüzden boşverin bende çok kafaya takıyordum ağlıyordum. Kilo alımı normal olmasına rağmen. Siz elinizden geleni yaptınız gerisi takdiri ilahi. Ayrıca büyüyorlar gayette keyfi yerinde, erkenden oturdu döndü emekliyor şu anda.