Zeynep1903 Kizarmisdondurma teşekkür ederim 💖 halım 4 metre kare ya yeterli boy bence 😅 ama değicegim farklı modelle kısmetse
Kizarmisdondurma Zeynep1903 mimarlara göre koltuk altına bir kaç cm gelmesi gerekiyor :) Salonun daha büyük gözükmesi için
Zeynep1903 Kizarmisdondurma dogrudur ama o mimarlara göre 🫢 herkesin kullanım sekli farklı ben böyle tercih ediyorum. Öneriniz için teşekkür ederim 🫶🏻
_Goktugunannesi__ ayyzeyy466 bohhem olan koltuk takımını çok, beğeniyorum eğer değişme ihtimalim olursa modası geçmemiş olursa ondan alırım tek tavsiyem renkli almayın bi süre sonra renklerin modası geçiyor açık kahve krem tonları tercih edin derim
yenidenhayat HeeSenCokBiliyon bu aralar çok evde gördüm silerken rahat olmaz gibi geldi ama gevşemesi sıkıntı ya güzelliğe aldanmamak gerek demekki
HeeSenCokBiliyon yenidenhayat aynen bizim de bi akrabanın vardı evet spor şık duruyor ama kullanımı çok kötü 3 gün olmuştu alalı gittik resmen utanıyordu insan oturup kalkınca ve bence silerken falan çok çabuk yıpranacak türde
yenidenhayat HeeSenCokBiliyon ayy aman benlik değil hiç o zaman öyle değiştirme lüksüm hiç yok 🤭 onereceginiz kumaş türlerine talibimm
nili1104 ayyzeyy466 Allah razı olsun daha güzelleri sizin olsun inşallah yine isterseniz atarım aldığım yerin adresini de verebilirim
HeeSenCokBiliyon yenidenhayat ben şahsen kadife de sevmiyorum tarzım da değil benim koltuklar keten kumaş seviyorum onun kullanımını terletme de pek yapmaz 1 senedir kullanıyorum 2 defa sildim rahat bence haaa benim takım antrasit koyu olduğu için kir mir de göstermiyor ama siliyorum yine 😂
Tomris61 Kız maşallah herkesin evi çiçek gibi bi benim kız kuduruk herhalde ya da hepiniz jet gibisiniz🧿 ben topluyorum arkamdan dağıtıyor bir fare😅
nili1104 Tomris61 sen öyle san bacım en toplu halini çekiyoruz tabi pislik içindeyken telefonu alıp fotoğraf çekmiyoruz 🤣
Deletedmom_111 ayyzeyy466 evde değilim ama çektiğim bi video vardı ordan ekran aldım. Ben çok memnunum takımımdan.