Kızım bugün tam 4 aylık oldu. İlk zamanlardan beri zaten çok gazlı bir bebek ne yaptıysak çözüm bulamadık. Son 1 haftadır sabah 5 de huzursuzlanmaya başlıyor sürekli ayaklarını karnına çekip duruyor homurdanıyor kaka yapınca rahatlıyor ama bu sana 11 i buluyor. Kabız değil kakası yumuşak. Son 2 haftadır da meme reddi yapıyor bazen yapmıyor bazen ağlayışı komşuya gidiyor susmuyor. Zaten kakası hep gürültülüydü. Bu zamana kadar doktorlara anlattım durumu ama alerjimi acaba diyen olmadı sadece son gittiğim doktor süt ürünlerini kes daha rahatlar dedi zaten çok gazlı olduğundan ben yemiyordum yediğim zamanlarda da açıkçası çok çok gazı arttı diyemem. Ama şu ara sabahları olan huzursuzluğu hiç olmamıştı daha önce. Sadece sabahları kaka yaparken o kadar huzursuz gün içinde diğer kakasında aynı şeyi yaşamıyoruz. Mukus kakada çok nadir görüyorum. Kilo alını da ne çok iyi ne çok kötü hiç mama vermiyorum. Acaba alerjisi olabilir mi tecrübeli anneler bilir zaten fırsat bulsam doktora götüreceğim ama şu an imkanlarım biraz kısıtlı