Merhaba 7,5 ay emzirdim onu da zor zar şuan 14 aylık ama sütüm hiç bitmedi yani sıkınca sanki emziriyormuşum gibi süt geliyor hormonlardan mı acaba bitmesi gerekmez miydi şimdiye kadar emse çoğalacak sanki öyle. Keşke emseydi bebişim sağıp arada veresin geliyor bir şeylerin içine katıp hiç yapmadım normal mi sizce