Merhaba hanımlaaaar. Herkese hayırlı geceler. Önümüzdeki ayın 9unda eşimin doğum günü ve 14ünde bizim 7.yılımız (evlilik değil 1.5 yıllık evliyiz) 2 ayrı hediye alcam ama ne alsam malum erkeklere almak biraz zor oluyor 🙄 giyinmeyi çok sevdiği için hep kıyafet üzerine aldım şimdiye kadar şuan tıkandım resmen. Güzel aile arası bi süpriz yapcam.