Merhaba kızlar, bakır spiral taktırmıştım aşırı ve uzun süren kanama sebebiyle doktorum hormonlu spiral takalım dedi. 4 haziranda mirena takıldı o günden bu güne her gün leke tarzı kanama oluyor. Geçen ay doktoruma danıştım hormon hapı verdi 14 gün kullan sonra adet kanaması gelecek sonra düzene girmesi lazım dedi. Hapı kullanırken kanama kesildi ama sonra tekrar başladı. Pedle gezmekten bıktım, bu durumu yaşayan var mı aranızda?