6 yıldır arçelik çamaşır makinesi kullanıyorum en başından beri doğru düzgün yıkamıyor hiç deterjan kokmuyor çamaşırlar. Köpük olmuyor servis köpük söndürme modu var o yüzden olmuyor diyo ama perde atınca köpük taşıyor. Suyu az kullandığı içinde kopurmuyormus ama su ekliyorum yine aynı. Hangi deterjanı kullandiysam olmadı. Makineyi ara ara kazan temizleme de yapıyorum. Başka evlerde çamaşır kokusuna o asılan havlu kokusuna hasta oluyorum ama benimkiler öyle değil güzel kokmuyorAllah aşkına bi fikir verin bıktım artık. Şimdi nevresim değiştirdim yıkayıp katlayıp koyduğum mevresimler çok kötü kokuyor hiç yıkanmamış gibi 😬😬😬