Ya sürekli hasta oluyor oğlum gerçekten yoruldum
Hani haatalandıkça bağışıklığı güçlenir diyorlardı neden güçlenmiyor anlamıyorum yaşamadığı virüs yok
Kreşe başlayalı daha 5 gün oldu yine ateş 39 ve hastanedeyiz gece de kustu
Böyle olacaksa her hafta 🤷