Milo Sonsuz32 zor oluyor ama o kadar tatlılarki🤤🤤 ilk birini uyuturorum sonra digerini , ilk birini yedkryprum sonra o birini hep koşturuyorum hep 😵💫yoruluylrum ama degiyor ya benim arka arkaya oldu kizlarim cabuk buyuduler gibi geliyor bana . Biri 2 biride 1 yasina girecekler😊. Yardim falan edermi eşiniz ?
Esra0561 Sonsuz32 yaş aralığı önemli aslında kızlarımın arası 5 buçuk yaş benim kızım çok sosyaldi her zaman hep kardeş istedi buna rağmen kızım ilk okula gidecek diğeri 15 aylık oldu kıskanmıyo desek de öyle bir şeye takılmış oluyo ki kıskanıyo diyoruz ilk çocuğu da çok şey bekliyo aslında ilgi mecburen azalıyo vicdan azabı ikinciye yine mecburi öncelik verildiği için oluyooo. Ben kuralcı bir anneyim ilk kızım da uyumlu oturmuş bir düzenin üzerine yeni düzen oturtmam zor olmadığı halde zor oldu öyle söyleyim ama zamanla herkes düzene alışacaktır ve tamamlanmış hissetmek çok güzel😌
Ardenaden Sonsuz32 vala zor bnmki en azindn zor oluyor kzim cunku cok ilgi duskunu 3.5 yasnda oglum 6 aylik kziimla cok ilgiliydik o boskuga dustu hircinlasti fln suan krese yazdırıyoruz bakalm kafasni dagitsn diye en azindn bnde bebege odaklanabileym diye
minervadefne İlk zamanlar çok zorlandım büyük olanın aklı erdiği halde 6 yaşında hatta eşimde çok zorlandı onun canına okudu😂 kıskandı vs geçen gün ilk kez dışarı çıktık sanki ilk çocuğumuz gibi elimiz ayağımıza dolaştı eşimle ağlar mı napcaz falan diye ama alıştık ya 2 ayda anca kendimize geldik sonrası ne olur bilmiyorum kızımda duruldu ilk zamanlar ev işi yemek vs yapamıyorum gibiydi şimdi düzene oturdu hiç değilse oturmaya vaktim kalıyor 🤲🏻😂
Sonsuz32 Milo esım yardım etmez ilk kızım da hıc etmedı bunda etmez sanırım kaynamın yanında bır oturuyom onun hıc bana hayrı yok zaten ilk kızıma tek baktım
2ogullu1anne Ben hiç zorlanmadım.Araları 3.5 yaş,4 aydı.Her yere birlikte gider,her şeyi birlikte yapardık.Hala öyleyiz.Şimdi büyüdüler.
Zumra- Şuan oğlum 2 buçuk aylık alıştım kızımda 3 buçuk yaşında kendim bakıyorum kolay değil tabi ki ama ablasının kardeşini sevdiğini görünce çok güzel bir duygu şükür kıskançlık yok😍