Çok güvendiğim doktorumuz kızıma yanlışlıkla rotavirüs aşısını 3-4 damla damlattığı esnada müdahale etmem sonucu yarıda kesti.
Dün 7. Ay kontrolümüz vardı ve menenjit 2. Doz aşısını olacaktık. Rutin kontrol bittikten sonra dr aşıyı almak üzere odadan çıktı. Bebeğim yatar pozisyonda doktor baş tarafında bende ayak ucunda duruyorum birden ağızdan damlatmaya başladı ben menenjit 2. Doz ağızdan mı dedim hayır rota bu dedi ama rota 2 dozda olduk dedim. Hemen kesti bilgisayar başına geçti ve baktı aşı kartına da tekrar baktı. En fazla 3-5 aktı ağzına belkide daha az.. Yine de tedirgin oldum doktorumuza bir şey olur mu peki şimdi dedim hayır hiçbir şey olmaz dedi. Güvendiğim bir doktor pekte dalgındı o gün. Menenjit olduktan sonra 30 dk hastanede beklememizi istedi. Bekledik tekrar yanına gittiğimizde bacağına bakacağım şişlik var mı diye dedi baktı sorun yoktu ve çıktık. Tabii bu benim bayağı kafama takıldı çok şükür dünden beri kızımda çok ateş olmadı süreci kolay atlattık şimdilik aşıdan dolayı biraz huysuz ancak bunun normal olduğunu biliyorum.
Daha önce başına böyle bir durum gelen var mı? Doktorumuzda bir şey olmaz dedi sağlık ocağıyla da görüştüm bir şey olmaz merak etmeyin dediler ancak sizlerin benzer tecrübeleri varsa duymak isterim.. Kafama takıldı bayağı..