Sevgili Anneler;
2 yaşında bir kızım var ve eline geçirdiği her şeyi atıyor. Elimden geldiğince sabırla bunun yanlış olduğunu, kırılacağını, bozulacağını, koyması gereken yeri izah etmeye çalışıyorum ama attıkça zevk alıyor, oyun sanıyor ve ben atma dedikçe inadına atıyor. Bazen ben de kendimi bağırırken ve çileden çıkmış buluyorum ve sonrasında çok üzülüyorum. Bunu yaşayan var mı ve nasıl çözdünüz veya çözmek için ne yaptınız / yapıyorsunuz? Bu konudan baya muzdaribim ben.. Zaman alabilir farkındayım ama doğru bir yaklaşımla planımı uygulamak isterim, deneyimlerinize ihtiyacım var.
Şimdiden teşekkürler, çok sevgiler..