Beyzade44 benim bebeğimde 4 aylıkken kakasında kan oldu, o gün farklı olarak pırasa yemiştim doktorumuz ateşi, huzursuzluğu yoksa takip edin geçmezse getirin dedi o zamandan beri pırasa yemedim bir şey de olmadı artık pirasadan mi başka şeyden mi bilmiyorum