Tazeanne109 doğduğunda K yapılıyor ama düştükten sonra kana devam ederse gene yapıyorlar ve yakma demişler işlem oluyor aynısı başımıza geldi gittik kanama devam ediyor dedim göbek değiliği iyice açtırıp baktı kapanmamış dedi sonrs k aşısı vurdular ve doktor kibrit gibi bir şey sürdü göbeğine 2 güne kurudu kan kabuk tuttu geçti kabuğu yolmadım ama bildiğin kabuk tuttu sonra kurduğundan emin olunca kaldırdım