Kızlar memlekete geldik 2 aydır buradayız bebepim 6 buçuk aylık oldu, beni tanıyor geliyo koşa koşa ama mesela bi yere çıkıyorum 2-3 saat ağlamıyormuş arkamdan, geldiğimde özlediğini görüyorum sarılarak mutlu olarak atlıyor kucağıma , ayrılırken de anlatıyorum gidicem gelcem diye ağlamıyor. Yani aslında çok güzel biliyorum da acaba güvenli bağlanma sağlanmadı mı? Halbuki her isteğini karşılıyorum ağlamaya terk etmedim asla