Arkadaşlar ayağımda daha öncede çatlak oluyodu ama nemlendirince hemen geçerdi şimdi gebeyim gecmiyo kararma catalama daha fazla oluyo terlik sandalet giymeye utanır oldum bişeyde yaptığım yok ev içi terlik giyiyorum yine aynı bıktım valla var mı bir öneriniz