Merhaba kızlar. Oğlum 13 aylık. Bu zamana kadar hep e bebekteki anne yani tahta beşik var biliyorsunuzdur belki onda yatmıştı. Ama bugün sabah beşiğin asansörü en üst seviyedeyken ordan atlayıp yanıma yatağa düştü. Ben çok korkuyorum gece kalktığında veya sabah ben uyurken yere düşerse diye. Park yatak almak istiyorum sizce bu sorunu ortadan kaldırır mı ? Ve güzel sağlam bir park yatak almak istiyorum önerilerinizi alabilirim.
Kraft calipso elite park yatak buldum memnun olanlar çok ama kullanan varsa bi yorum beklerim teşekkür ederim şimdiden