crybaby mavi2601 sebamed sarı hametan sudo krem bepantol hepsini dönüşümlü kullanıyorum durumuna ve pişirin fazlalığına göre
ENERCII mavi2601 Bepanthol kullanıyorum. Bazen çok çok kızarırsa kantaron yağı da kullanıyorum oda çok iyi geliyor
Meteninanneesi mavi2601 valla biz hiç pişik olmadık öyle ama ara ara kızarıklıkları oluyor geçiriyor ben sık sık her bez değişiminde sürüyorum belki ondan olmamıştır
sevgi3112 Kızım sürekli pişik oluyordu . Pişik önleyeci olarak mustela sebamed sudocrem bepantol Arkokrem ne kullanırsam kullanayım iyi gelmedi . Sırf denemek için dalin pişik önleyici aldım 4 aydır kullanıyorum bi kere bile pişik olmadı 🌸
dugme mavi2601 oksizinc %40 pomad desitin mor olan mustela veya Sebamed hepsinden çok çok memnun kaldım özellikle desitin hem mavi hem mor kullanıyorum vazgeçilmezim
zerda_arven mavi2601 Bepanthol kullandım baya pişik oldu sonra sucokrem kullanıyorum pişik olan yere sürünce yarın hemen gecirmisti
Ayseee60 Bepantol boykot olduğu için kullanmıyoruz, hamatan işe yaramıyor. Kızardığında sudocrem çok pişik olursa zeytinyağı ve sudoçrem
elisa2705 mavi2601 Bebeğin cilt yapısına göre değişkenlik gösteren bi durum mesela ben o kdar marka pişik kremi kullandım asla faydası olmadı arko krem iyi geldi sadece yeşil tüplü olan
suheyla92 mavi2601 ben sudocrem veya bebek pudrasi kullaniyorum gerektiginde. Bu yaz gunlerinde pudra en iyisi nemi emiyor rahatliyor bebegin poposu
suheyla92 alperenefe her acmaya sürmeyin ama onu. Gunde 1 kez yatarken sürmeniz en doğrusu. Onun disinda ihtiyaç duyarsaniz gül suyu sıkın gun icinde kizarikligi aliyor ya da pudra serpin biraz
eg1234 Doktorumuz hamazıng verdi. Bende bepanthol almıstım. Ama şunu farkettim bimin bezini almıstım ilk başta surekli kızarıktı cocugum her gün krem sürüyordum bezi değiştik molfix e geçtik gectiğimden beri sürmüyorum desem yeridir bez çok etki ediyor