Oğlumu gözünde gölge gibi lekeler var diye göz muayenesine götürdüm. Onlarda bir sorun çıkmadı ama göz ölçümünde numarası 7,5 çıktı şok olduk çünkü daha önce de 2 defa göz muayenesi oldu bir sorun çıkmamıştı. Şuan 2,5 yaşında. Gözlük yazdı 4,5 ile başlayacağız dedi. Bu şekilde ne kadar sürede göz numarası düşer ? Başına gelen var mı?