Kızlar ben Türkiye’de kalmıyorum. ama izine gitmiştim suan döndüm , bir süt 30 tl olmuş çoğu aile şimdi çocuklarına süt alamıyordur. Oğlum hastalandı hastaneye götürdük özelde gittik 900 tl verip çıktık . Durumu olmayan insanlar nolucak böyle . Günde en az 1 buçuk daha fazlası gidiyordu. Çok üzüldüm Türkiye’nin bu hale gelmesine . Kimin yüzünden bu halde biliyoruz siyasete girmek istemiyorum siz ne düşünüyoruz?