seyyahbirisi ekrandan uzak tutmaya çalışıyorum elimden geldiği kadar ama hiç yemek yemiyordu bi kere babası izlerken gördü belgeseli ve kitlendi resmen bi yumurta peynir salatalık yarım simit yedi her açtığımda muhteşem yemek yiyor sizce devam etmeliymişim yoksa yemesede izletmemelimiyim
Cennet__dg seyyahbirisi bana göre sorun olmaz ,uzaktan izletin kesinlikle! hatta sizde eşlik edin , Benimkide yemeği başka türlü yemez ya TV yada karşısında biri şakraban gibi oynayacak ,illa dikkatini bişey cekicek. Zaten büyüyünce düzelir inşallah
purplemomm00 seyyahbirisi benimde öyle bi ara farkettim acmamaya çalışıyorum ama yemediği zaman arada açıyorum ac kalmasını istemiyorum
seyyahbirisi Cobansalata tabiki öyle ama ben zaten belgesel yararlı izlesin mi yazmadım diğer şeyler işlemediği için dikkatini çekmiyor yemek yemediği için 10 dk izlesin mi yoksa kesinlikle aç kalsa dahi izlemesin mi diye fikirlerinizi almak istedim
queenmom_ seyyahbirisi aslında sorunuzdan da fikriniz belli yeme bozukluğuna sahip olduğunu söylüyor doktorlar tercih size kalmış oğlum 12 aylık ben parmak kuklalarıyla ve hayvan takliti yaparak yediriyorum
seyyahbirisi Cennet__dg fikrinizi belirttiğiniz için teşekkür ediyorum zaten gün içinde asla izletmiyorum ne tv ne telefon açsamda kendi izlemiyor çok hareketli bi çoçuk onun başında oturup asla izlemez yani hareket etmekten yemekte yemiyor du böyle bi şey fark ettim sormak istedim