KaynanaYiyen mama işini hic bilmiyorum bizde emme var. Gece boyunca memeyi agzinda tutma istegi yuzunden 16bucuk aydayken gece beslemesini bi cinnet haliyle kestim. E aliskanlik kolay vazgecilmiyo. aglamalar krizler derken 1haftada tutturmalari, 1aydada gece uyanipta uykuya geri gecerken destek istemesi bitti. Gündüz emmeye devam ediyo hala daha onu da yavas yavas azaltiyoruz. Girmissiniz bi yola devam edin, istikrar onemli. Ayina gore gece beslemesini tamamen kesebilirsiniz artik. Gece olmus herkes uyumus, biberonda uyumus deyip bos biberonu da yatirin gorebilcegi yere☺️ hazir kesiyoken uyku mama bagi varsa onuda aradan cikartin.