Kızlar günaydın. Bebeğim tam bir yaşında. Son bir aydır çok sıkıntılı bir süreçten geçtik memleketimize taşınmak zorunda kaldık. Bir hafta boyunca ev işleriyle uğraşmaktan sadece uyutmadan uyutmaya gördüm kuzumu, annelere bıraktım başka türlü yapamazdım. Üç gündür kendi evimizdeyiz ama oğlumun huyu tamamen değişmiş durumda. Yapma diye uyardığım her şeyi daha fazla yapıyor, dikkatini dağıtmak işe yaramıyor, sürekli ağlıyor, oyun oynamıyor, yemek yemiyor, hiç ama hiç mutlu değil mutlu edemiyorum ne yapsam olmuyor. Uyumak istemiyor, uyutup evden çıktığım için yine gideceğimi sanıyor muhtemelen. Nasıl davranacağımı gerçekten bilmiyorum kafam durmuş durumda çok zorlanıyorum lütfen bi akıl verin ne yapıcam ben