Arkadaşlar meraba adana şehir hastanesi için tereddüt eden korkan arkadaşlarım için yazıyorum bunları ben 3 gündür şehir hastanesi kadın doğum servisinde yatıyorum 32 haftalık gebeyim bebeğim erken gelmek istedi. Burda okuduğum kadarı ile herkez şehir hastnesinden tedirgindi ama gerçekten çok ilgili ve temiz bı hastane benim yanımda kalacak kimsem yoktu tek başıma yatıyorum hastanede hemşireler saati saatine ilaçlarımı getiriyor tedavimi uyguluyor nst uygulama yapıyor ve bişey olup olmadığını her dakika kontrol ediyorlar yanımda arkadaş doğum yapmıştı onunla da bebek ile de çok güzel ilgilendiler eğer sormak istediğiniz bişey varsa sorabilirsiniz ama bende çok korkuyordum artık korkum tedirginliğim geçti gitti herkeze hayırlı doğumlar 🥰