39+6da sezeryan doğum yaptım normal doğum olarak ilerledik ama bebeğim iri diye son anda sezeryana döndü çatı ağrım çok vardı hep 35 haftadan beri neyse doğum yaptığımdan beri sağa sola yatamıyorum yatsamda dikişlerimin alt kısmı ve vajinamdaki kemikler resmen kırılır gibi ağrıyor acıyor sırt üstü geri dönerken resmen canım acıyor böyle bi tuhaf ilk zamanlar hiç yatamıyodum şuan 10 dk en fazla sağa yada sola yatıyorum ama dönerken canımcan can gidiyo vajinamın kemikleri niye ağrır acır ya varmı böyle bişey yaşayan doğumdan sonra 🤷🏻♀️ 38 gün oldu doğuralı