Yesimm3 Arkadaşlar Bebeğim 1 haftalık emziriyorum emzirdikten sonra sarı renkte kustu. Acaba sarı renkte olması normal mi? Çok korktum o renkte görünce.
Yagmurs Yesimm3 sütünün rengi sarı olabilir çok yeni olduğu için, korkmayın. Sütünüzü sağıp bakın rengine
G_ADAN Yesimm3 sarı renk olan yeni doğduğu için kolostrum süttür. Yeni doğum yaptığın için ilk bu süt salgılanır sarı renktedir. Hiç korkma internnetten kolostrum süt ü araştırabilirsin
Baharutku Yesimm3 korkmana gerek yok sütünün rengidir eger devamli.olmaya başlarsa mutlaka doktoruna götür bebeğini
yesimalmila Yesimm3 benimkinde de 8 günlükken oldu üstelik büyük insan gibi kustu baya şükür bisey olmadi devami da gelmedi