3 sene önce sezaryen doğum yaptım 42 gün kesintisiz devam etti kanamam bitti sonra 11 gün önce yine sezaryen oldum 1 haftada bitti kanamam şaşırdım korktum doktoruma gittim normal 1.2 gün kesilir sonra gelir kesilir ara ara olur dedi 1.2 damla geliyor duruyor bazen hiç gelmiyor kafasına göre yani