Oğlum 3 yaşında uzun zaman sonra detaylı şlk kez kan testi yapıldı yurtdısındayız zar zor yapıyorlar. Smudge cells yanş yayma testi imiş sonuçları alta koyuyorum anlayan değerlendirirse çok sevinirim 

Bu yayma testi yüksek mi ben anlamadım (smudge cells) demir depoları doldu mu diye yaptırdık, herhangi bi şikayetten değil , hemşire zor aldı kanı 2. Kez almaya çalıştı diğer tüp de eksik doldu bunla alakalı olabilir mi