Ben yakınlarımın önerisiyle eczacıya danışarak sab simplex damla aldım. Yaklaşık 500 TL gibi bir fiyatı var. Aldıktan sonra düzenli olarak çok fazla kullanmadım. Bebeğim şu an bir aylık gaz sancıları devam ediyor. Ancak bugün bizi rahatlatan şey sıcak su torbasının içerisine ılıktan biraz sıcak (Yani bebeğin ayaklarını bir saatliğine sıcak tutacak kadar sıcak) bir su doldurdum ve ayaklarına koydum. O sırada uyuyordu kalktığında bayağı gazini çıkarttı. Aynı zamanda kimyonlu rezene çayı da içtim. Bu ikisini tavsiye edebilirim. Ben de damlayı aldım ama çok fazla kullanmak istemedim ilaç sonuçta. Eğer siz de ilaç tarzı bir şey kullanmak istemezseniz tavsiye ederim önce bunları deneyebilirsiniz. Bebeklerin bir günü bir gününü tutmuyor o yüzden her gün bunları yapın diyemeyeceğim😂
linamungan