Dorukcugummm Günaydın herkese😊Elimde fazlaca süt var kızlar,kaynatıp buzluğa koysam olur mu?Yani tat ya da vitamin degerlerinde bir azalma olur mu?Fikirlerinize ihtiyacım var🙏
Dupduru19 Dorukcugummm bende koyarım koyanda çoktur . Bence besin değeri olarak tazesi gibi olmaz tabiki ama çok değişen birşey olduğunu düşünmüyorum.
06690669 Dorukcugummm bende koyuyorum canım bıraz geç çözülüyor ama onu düşünerek çıkar canım dolaptan
sencokbiliyon Dorukcugummm ben 5 litre süt alıp kaynatırım hep. 0.5 lik pet şişelerde atıyorum buzluğa. İhtiyacım oldukça 1 şişe çıkarıyorum. Öyle pratik oluyor ki
Dorukcugummm Dupduru19 dimiii sonucta anne sütü de buzlukta saklanıyor ve besin degerini kaybetmiyor.Tesekkür ediyorum🙏
azicikgobekatalim Dorukcugummm buzlukta süt kaynatılmadan saklanmalı diye biliyorum. Daha uzun ömürlü oluyor.
Cylnmiray Dorukcugummm tavsiyem kaynatmadan koyun buzluğa . Ben 1 litre cam kavanozu çok doldurmadan donduruyorum . Çıkaracağda 1 gece önceden dolabın normal bölümünde bekletip öyle kaynatiyorum.