Alerjisi olduğunu düşünmüyorum herşeyi denedim tek tek mamasını dahi 1 gün kesip denedim azalttım denedim yok geçmiyor bu gaz usgyle baktılar bişey çıkmadı sabahlara kadar ağlıyor pırtlayıp bebekkende böyleydi metsil zinco nurse probiyotikler hiçbir işe yaramadı şuan kullanabileceğim bu aylarda fayda gördüğünüz damla var mı yada başka çözüm önerisiii