Selam kızlar. Bebeğim 2 aylık. Salı günü rota aşısı oldu. Ve şu an ishal. Çok yoğun değil. Eskiden de günde 2 kaka yapardı şimdi de 2 kaka yapıyor. Merak ettiğim şey ishal ne zaman tehlikeli olur? Ne zaman doktora gitmeliyim? Rota aşısından sonra ishal normal bir durummuş sanırım.