Ayın 7sinde akşam üstü saat 4ten 8i öğlene kadar düşmeyen 38 derece ateşimiz vardı doktora gittik kan idrar tahlili yapıldı serum verildi, serum aldıktan 20 saat sonra tekrar ateş başladı dün akşam 40 derece ateşle yine acile gittik fitil verip gönderdiler ve sabahtan beri ateşimiz yine 38lerde. Oğlum 14 aylık babasının havale geçmişi var 14 aylıkken geçirmiş korkuyorum. Kan idrar sonuçlari temiz dedi doktor bir tek crp enfeksiyon çıkmış biraz o da dişten dedi gönderdi ama dün yolda giderken 41i gördü ateşimiz ve bu zamana kadar hiç diş ateşi yaşamadık. Nedir bu neden oluyor. Antibiyotik verdi kullanıyoruz dolven calpol hak getire, duşa da sokuyoruz ama düşmüyor ilaçla duşla him bi şey yemiyor Allah’tan beni emiyor. Pazartesi başka bi doktora randevu aldık ama korkuyorum akıl verin bana başına gelen var mı?