Mercan12 Arkadaşlar merhaba; bebeğim 10.5 aylıkken yürümeye başladı, şuanda 12 aylık. dizlerini kırarak ve bacaklarını açarak yürüyor bu normalmi acaba yoksa bı Allah korusun hastalık belirtisi olabilir mi bı sizlere de sormak istedim doktorada sorucam.
afraybars1 Mercan12 daha anca annesi maşallah bu kadar erken yürümeye gayet iyi bence zamanla düzelir merak etme
63_hulya_63 Mercan12 çok iyi canm daha bu aydan yürümüş maşallah oğlumda bacaklarını ayırıp yürüyordu 14.aysa yürüdü
Asliaydn7 Mercan12 maşallah iyi bile yürümüş benimki 15 aylık yürüdü korkusundan :) anca anca düzeltir
Mercan12 afraybars1 sağol canım ben dizlerini kırarak yürüyor ya ona taktım acaba bu bir sorunami işaret dizini bükerek yürüyor
Mercan12 63_hulya_63 sağol canım ben dizlerini kırarak yürüyor ya ona taktım acaba bu bir sorunami işaret dizini bükerek yürüyor
Mercan12 Asliaydn7 sağol canım ben dizlerini kırarak yürüyor ya ona taktım acaba bu bir sorunami işaret dizini bükerek yürüyor