Aminehumamoms ya bizim de 8. Ayına bir kaç gün kaldı. 7,5 aylıkken başladı. Asla uzun uyumuyor. Ki bebeklikten beri uyurdu. 6-7 saat bile uyuduğu olmuştu. En az gecede bir kez 3 saat uyurdu. Şimdi 10 dk da bir kalkıyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Gerçekten atak mı var bu ayda. Diş de çıkarmadı henüz. İlaç falan veriyorum ama fayda etmedi. Yatmadan duş da aldırıyorum. Zaten evimiz çok sıcak vantilatör de açık uyuyoruz.