Benim oğluş da aynı durumda (3ay 22 günlük) 3 gündür gündüz uykusu yok denecek kadar az. Uykuluyken memede, ayrıldığı an kıyamet kopuyor uyanıkken keyfi yerinde ama. Atak haftası diyemiyorum erken doğdu 3 hafta.
Sakin kalıp bol sevgi, kucaklamadan başka bişey yapamıyorum. Bugünler geçecek, büyüyorlar. Eşinizden destek almaya çalışın