humanur09 Merhaba arkadaşlar özel aşı olan rötarx aşısını yapmayı planlıyoruz ama ikinci ay aşılarını içinde rota aşısı da yapılmış kafama takıldı acaba bir sorun oluşturur mu
minikmucizemaak humanur09 Farklı aşılar onlar ayları da farklı, mesela rota virüsü 3-5 ay da yapıldı oğluma. Bexero 5.5 7.5 13.5 olarak planlandı ama bexero 2. Doz diş sürecimizden dolayı biraz aksadı
afraybars1 humanur09 rota aşısı ağızdan damla ve ücretli bi aşı sizden ücret almadan o aşıyı yapmaz bu devlet bence iyice bi araştırıp sorun canım emin olmadan hareket etmeyin
humanur09 minikmucizemaak hem soruma cevap vermişsiniz hem de bilmediğim bir konuyu da öğrenmiş oldum menenjit aşısını hangi aylarda yapmam gerektiğini☺️ çok teşekkür ediyorum😂🥰💕
humanur09 afraybars1 evet doğrudur onu biliyorum ikinci ay aşılarını araştırırken birinde rota virüsü yazıyordu şimdi ben bunu Ücretli olarak alacağım tam üç aylık olunca yapacağız bugün öyle düşünürken acaba Sorun olur mu aklıma takıldı . Teşekkürler cevabın için 🥰
afraybars1 humanur09 sen onu sor canım çünkü sağlık ocağında yapılan her aşı kayıt ediliyor ebeniz yardımcı olur yapılmamışsa 3. ve 5.ayda yaptırırsın