balsurat_ Hanımlar fikirlerinize ihtiyacım var…benim oğlum 11.ay 9 günlük …..8 aylıkken sütü bıraktı ama bugün merak ettim sıkınca sütüm geldi acaba verebilirmiyim yine nasıl vereyim lütfen fikir verin
gizemvatansever balsurat_ Sütünüzün kesilmesi için o zaman gittiğiniz kadın doğum doktoru kesilmesi için ilaç vermedi mi?
afraybars1 balsurat_ çok azalmıştır canım sütün ama emmesini istiyosan dene belki emmeye alışırsa sütün artabilir
balsurat_ gizemvatansever yok hayır diğer oğlumda bıraktı çekildi süt ama bugün bı baktm geceligim ıslanmış süt akmis
aysenut_11 Ninem şey derdi menopoza girdin mi o sütünde gelmez derdi 😀 Yani anlayacağın sıktırdığın anda gelir
afraybars1 balsurat_ canım bunlar hurafe süt ekşimesi diye bişey yok anne sütü neden ekşisin dolapta aylarda bekleyen bişey değil ki. Zaten anne sütü belli bi sıcaklıkta hiç bişey olmaz