Kendisi 64 yaşında kanındaki enfeksiyon yüksekliği sebebiyle lösemi teşhisi kondu ve kemoterapi almaya başladı 1 hafta sonra da şiddetli karın ağrısıyla tekrar doktora gittiler bu sefer de pankreas iltihabı demişler bu hastalıklar hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi tedavi hakkında falan şimdiden teşekkürler