1 buçuk aylık bebeğime takviye olarak, sütümle doğmadığı anlarda mama veriyorum sadece. Hipp denedik kokusu çok ağır ve kötüydü,kusma ve kabızlık yaptı. Golden goat denedim kabızlığı düzeltmedi. Şimdi sma comfort mu alsam optipro mu? gaz şişkinlik yapmayıp, bağırsaklarını düzene sokacak bir mama arayışındayım🥹