Deletedmom_110 Nohut ve yeşil mercimeği biz hiç sevmeyiz ama çocuklar ıcın az da olsa yapıcammm yemeğini🌼 nohutu ıslatmadan mı yapıyorsunuz? A101 bim şok?
bisenakillisinzaten Deletedmom_110 bı gün önceden islatiyorum. Ya da daha önceden ıslatılmış nohutu buzluğa koyuyorum o şekilde daha kolay oluyor
Elmas16 Deletedmom_110 o an hangi market denk gelirse ordan alırız belli aldığımız bir yer yada marka yok. Nohut yapacağım zaman mutlaka geceden ıslatırım ben
[silindi] Deletedmom_110 Oralardan değilde daha çok pazarlarda köylü nohutlari falan oluyor, öyle imkânınız yoksa böyle bazı marketlerde çuvallarda falan satılıyor. Onada imkan yoksa Tarım kredinin ki daha iyi diğerlerine kıyasla biminki falan güzel değil tavsiye etmem.
sonbezbukucu geceden suy nohut ıslatıyorum 1 tane de sade soda döküyorum içine sabaha güzelcik şişmiş oluyor 🙂 benim kızımda nohutu çok seviyor yazın bile yapıyorum 🙈 ama hiç ıslatmadan yapmadım açıkçası
sonbezbukucu Deletedmom_110 genelde yayla alıyorum. ama migrosta falan indirim olursa hangi marka olursa alıyorum. dışarıdan hiç açık almadım. 1 kilo 1 ay falan yetiyor
cemilolabilirmi Deletedmom_110 o marketlerden alırken mutlaka üretim yerine bakın alakasız alakasız ABD arjantin Meksika flaan çok fazla çıkıyor. Yerli olmasına dikkat edin bence ne olur ne olmaz. Ben yerli kendi üreten kişilerden alıyorum kişisel bağlantılar aracılığıyla.
cemilolabilirmi Deletedmom_110 güvenilir bir satıcı bulursanız yerli olur. Kandıranlar da var malesef
[silindi] Deletedmom_110 Hiç denemedim onunkini ama alırken küçük olmasına dikkat edin bazı cinsler hiç pişmiyor çünkü
katilcivciv Deletedmom_110 marketlerden aliyorum önceden biraz tuzlu suda bekletiyorum şişene kadar sonra poşetleyip buzluga atiyorum pisirecegim zaman hemen elimin altinda oluyor pratik